האם תושב חיפה הערבי שקונה את החמץ 64 שנה, יעבור לחדרה?

בסיום הטקס אמר בהלצה ראש העיר צביקה גנדלמן, כי בשל הוותק הגדול של טוקאן בעיר חדרה, הוא נותן לו אישור להעביר את הכתובת לעיר חדרה, בכדי להשפיע בבחירות המוניציפאליות הקרובות
איתי גדסי No Comments on האם תושב חיפה הערבי שקונה את החמץ 64 שנה, יעבור לחדרה?

ימי הפסח אמנם חלפו, אך מעניין להיווכח כי מתחת הרדאר, אי שם בחדרה הצפונית, מתנהלים להם חיי יהדות וקהילה אינטנסיביים ופעילים • במכירת חמץ של רב העיר התברר לנוכחים כי הערבי כבר קונה את החמץ של חדרה מזה עשרות שנים, ואף מצרף אליו את בנו, שילמד את ה"מקצוע"

בסיום הטקס אמר בהלצה ראש העיר צביקה גנדלמן, כי בשל הוותק הגדול של טוקאן בעיר חדרה, הוא נותן לו אישור להעביר את הכתובת לעיר חדרה, בכדי להשפיע בבחירות המוניציפאליות הקרובות
10:02
28.04.24
בנצי לייזרוביץ No Comments on המשטרה לא הייתה ערוכה: אלפים המתינו במשך שעות

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ערב חג הפסח תשע"ו, הרבנות הראשית חדרה בראשותו של הגאון רבי שמעון ביטון רב העיר, מכרה את החמץ של תושבי העיר חדרה. מי שקנה את החמץ הוא ערבי תושב העיר חיפה בשם עבד טוקאן, שכבר במשך 64 שנים ברצף, קונה את החמץ של תושבי העיר חדרה. טוקאן מגיע בשנים האחרונות עם בנו הצעיר בכדי להנחיל לו את טקס המכירה ברבות הימים.

בסיום הטקס אמר בהלצה ראש העיר צביקה גנדלמן, כי בשל הוותק הגדול של טוקאן בעיר חדרה, הוא נותן לו אישור להעביר את הכתובת לעיר חדרה, בכדי להשפיע בבחירות המוניציפאליות הקרובות. "עם היחסים והאידיליה שיש לך עם כבוד הרב, אני כבר בטוח איזה פתק אתה הולך לשים בקלפי…" סיים בחיוך ראש העיר.

בטקס המכירה השתתפו:רבני העיר חדרה הגאון רבי שמעון ביטון שליט"א, הרה"ג ישראל מאיר ביטון שליט"א רב צפון חדרה, הרה"ג אליהו אסולין רב שכונת בית אליעזר, הרב ברוך פחימה רב במרכז העיר חדרה ורב העירובין, הרב אבשלם סויסה רב שכונת ברנדייס ורב המקוואות, הרב אבשלום בן שבת רב שכונות קלרין- שיכון עובדים, הרב יעקב בורנשטיין מנהל מחלקת הכשרות, ראש העיר מר צביקה גנדלמן, המשנה לראש העיר בועז ביטון וחבר מועצת העיר בנציון נורדמן.



0 תגובות